KONTAKTINFORMATION

ADRESS:

Cedergrensvägen 16, 126 36, Stockholm

  • web_22
  • web_24

KUNDSUPPORT

®

​© Sleepless P. Nordic AB  2017-2020

FAQ

  1. Är ni cruelty-free?

    Ja det är vi. Inget djur har skadats eller berörts under produktionen och testningen av våra produkter.
     

  2. Vilka är de bästa fraktmetoderna ni erbjuder?

    Vi kommer att optimera logistiksdistributören beroende på produktens plats, kundens plats och produktens storlek för att säkerställa den bästa online shoppingupplevelsen. För närvarande stöds inte expressleveransen. Den specifika logistiksinformationen kommer att skickas till brevlådan som är reserverad i kundorderinformationen efter att ordern har lagts. Kunden kan spåra paketet via logistiksinformationen.

     

  3. Levereras internationellt?

    Ja det gör vi!

     

  4. Vem ansvarar för tull och skyldigheter?

    Vi är inte ansvariga för tulldeklarering, förseningar eller klagomål gällande tull. Vänligen kontrollera med ditt lokala tullkontor för att säkerställa att din beställning överensstämmer med lokala tullbestämmelser.

    Fraktkostnader inkluderar INTE tullar eller skatter. Enligt lag måste vi avslöja hela innehållet i våra paket. Vänligen kontakta ditt lokala tullkontor för detaljerad information.

     

  5. Min order återvände, vad gör jag nu?

    Tyvärr, när ett internationellt eller europeiskt brev skickas tillbaka, kommer fraktkostnaden att uppkomma, för frakt och retur tillbaka till avsändaren. Du behöver tyvärr betala tillbaka för paketets försändelse om du vill ha den skickad till dig igen.


     

  6. Accepterar ni grosshandel? Och var beställer jag?

    Vänligen skicka email för ytterligare frågor till Odenseye@odenseye.se

     

  7. Hur kan jag spåra min beställning?

    Direkt efter det har din beställning har gjort och vi har skickat ut paketet, skickar vi dig detaljerad information via e-post med spårningsnummer, så att du enkelt kan spåra din beställning.

     

  8. Min beställning ankom skadad, vad ska jag göra?

    Vi garanterar integriteten hos den yttre förpackningen av produkten vid sändningstillfället. För att säkerställa kundernas intressen, uppmanas kunderna att inspektera paketet vid mottagandet av ordern. Vänligen packa upp lådorna och bekräfta att produkterna är i gott skick innan du loggar in.

     

  9. Kan jag returnera mitt paket, om jag ändrade mig?

    Vi beklagar att vi inte tar emot returnerade paket. Alla försäljningar är slutliga.

     

  10. Var kan jag köpa dina produkter?

    För närvarande är vår officiella hemsida det enda rekommenderad ställe för att köpa Oden's Eye-produkter.

     

  11. Hur kontaktar jag Oden's Eye Cosmetics?

    Vänligen kontakta oss på Odenseye@odenseye.se